Een redelijk saai leven.....😂😂😂😂

10 maart 2019 - Chiang Mai, Thailand

Na het hoognodige overleg, hebben wij besloten om een extra maand in Thailand te blijven.
Waar we zitten daar is geen mensen massa, is alles vrij tranquilo, het weer is hier fantastisch heet en het eten is er AMAAAAAZING!
Volgens Google, kunnen we ons visum met gemak verlengen (Lees: dezelfde dag nog geregeld) En ook mijn telefoontje naar Immigration bevestigde dit.
Dus.....waarom weg gaan als het bevalt!?

We zitten op een plek genaamd: Little Village in Chiang Mai.
De eigenaar is een Nederlander die dit samen met zijn vrouw heeft opgezet.
We slapen in een houten huisje op palen wat er echt super leuk uit ziet.
De eerste nacht was even wennen, want je begrijpt....na een dikke vette spin te zijn tegen gekomen en je vervolgens van alles hoort lopen tegen de muren en op het dak, slaap je met 1 oog open.
Thans, mijn hubby lag met 1 oog open.
Bij elk geluidje wat hij hoorde ging het licht aan om even te kijken, met vervolgens de vraag: Hoorde jij dat ook!!!??
Waarop ik mompelde: Ja schatje, het is nix, gewoon buiten....maak je niet druk.

Ik kon het niet laten om voor mijn hubby google er even op na te lezen om het te vertellen dat er in het noorden van Thailand, slangen, spinnen en schorpioenen leven.
Hahahahahaha

Maar goed, de eerste nacht heeft hij overleeft en ik moet je zeggen, dat zowel hij als de kinderen zich aardig snel hebben aangepast aan hun nieuwe tijdelijke "thuis"en zich gedragen alsof ze niet beter weten.
Of het nou gaat om de geluiden die we midden in de nacht horen, de boodschappen doen op de scooter  of de tropische temperaturen die je letterlijk het zweet in je reet geven.
Het stoort ze allemaal niet.

Vanaf morgen is de uitdaging om wat eerder op te staan.
Elke dag wat schoolwerk te doen in de ochtend, zodat ze daarna heerlijk met hun gat de hele middag in het zwembad kunnen chillen.
Zwemmen vinden ze alle 3 heerlijk.
Ook de jongste duikt met liefde het water in om vervolgens onder water bijna helemaal naar de overkant te duiken.
Ja dat hebben ze dan toch echt van hun vader, want voor mij is even afkoelen en een beetje chillen in het water meer dan voldoende.

Mijn heimwee is voorbij!
BIJNA had ik een retour ticket voor mijzelf geboekt om even een week op en neer te gaan.
Maar na wat objectief advies, realiseerde ik mij inderdaad dat heimwee niet de juiste insteek moet zijn om Nederland te bezoeken.
Een bezoek moet leuk zijn zonder heimwee, wat anders maak ik het mijzelf alleen maar ingewikkelder om weer weg te moeten gaan.
Achteraf, viel de heimwee dan ook gelukkig redelijk mee en kon ik na een paar dagen dan ook weer vol op genieten van al het moois wat Azië ons te bieden heeft.

En verder hebben we op het moment eigenlijk even een redelijk saai leven....😂😂😂😂 Hahahahahahaa

We slapen, we eten, we genieten van de hitte en van ons gezin.
Met af en toe een duik in het zwembad ter verkoeling.

Pura Vida!!!!

DIkke kus van ons allemaal xxx

1. Daisy Hehalatu:
    10 maart 2019
    Ook goed even niks maar gewoon zijn! En lolo tante vind jou geweldig!
  2. San:
    10 maart 2019
    Fijn dat je je weer beter voel. X voor allemaal
  3. Ria en pa:
    13 maart 2019
    Fijn dat je jouw heimwee hebt overwonnen. Geniet daar in Thailand. Groetjes van Ria en pa.
  4. Helma:
    24 maart 2019
    Heerlijk weer om te lezen. 👊😂😂