Van Wereldreiziger naar fucking Assepoester

20 mei 2019 - Jeruzalem, Israël

Logeren bij anderen is echt heel gezellig, maar er zijn momenten dat je toch echt wel aardig op de proef word gesteld......

We zitten nu inmiddels ruim 2 weken in Israel, maar het voelt als MAANDEN!

Het is natuurlijk echt super lief dat we uitgenodigd werden om hier te komen logeren en eerder weg gaan behoort dus ook niet helemaal tot een optie, (is niet zo netjes) maar met 7 personen in een studentenkoos flatje is toch best wel heftig zo nu en dan.
Omdat zij gewoon aan het werk zijn en studeren en het schoonmaken nog minder goed hebben ontdekt dan ikzelf was ik genoodzaakt om mijzelf maar weer te transformeren tot Assepoester.
En deze x tot de Assepoester uit het begin van het verhaal.
Van Wereldreiziger met elke dag wel iets spannends meemaken, naar fucking Assepoester!

Dussssss
Naast koken ook het huisje poetsen!

Je moet begrijpen dat dit echt heel erg kut is als je enige schoonmaak attributen zijn:
- Een stofzuiger
- Iets wat moet door gaan voor een dweil
- Stofdoekjes
- En niet te vergeten........ Spul om spiegel en ramen te doen.

Iedereen die mij een beetje kent, die weet dat ik me totaal niet druk kan maken over het feit of iets rommelig is of niet.
En als ik moet kiezen tussen schoonmaken of iets leuks gaan doen, dan is de keuze snel gemaakt.
Maar zelfs voor mij was dit te heftig  en ik kreeg oprecht jeuk.

Daarnaast vind ik het echt bloed irritant als ik eten maak voor mensen en er vervolgens gekozen word om een broodje te eten ipv wat er klaar staat.
WTF!!!!!
Maargoed, met elkaar in 1 huis is geven en nemen.....
Dus even goed ademhalen, tot 10 tellen en weer door!

Verder maken we momenteel vrij weinig mee.
Israel is voor ons een soort van break van het altijd maar onderweg zijn, dus we doen vooral veel slapen, eten, kakken en schoonmaken.

Nee mama, ik weet nog steeds niet waar we hierna naartoe gaan.....maar ik beloof je, zodra we een knoop hebben doorgehakt dan hoor je het meteen!

Nou dit was mijn:
Het is toch om te janken, zo saai verhaal van vandaag....
(Zo zie je maar, mijn leven is echt niet altijd even spannend)

1. Reinie Van van Dam:
    20 mei 2019
    Hahahaa! Welkom in de realiteit , Ik denk dat je de komende weken nog heel vaak tot tien zal moeten tellen! Dikke kus💋💋😘
  2. Daisy Hehalatu:
    20 mei 2019
    😂😂😂😂😂😂😂😂 sorry ja maar ga stuk zeker ook omdat ik weet hoe dit er aan toe gaat
  3. Vanessa:
    You can do this Assepoester 💪🏻😘
  4. Bestemming onbekend:
    20 mei 2019
    Realiteit!?!? @Reinie van Dam!
    Wat is dat nou voor een onzin!
    Dit is geen realiteit!!!
    Als dit jou realiteit was geweest was je allang weg geweest 😅.
    Vraag Daisy maar.... Dan Kan je we wat over zeggen moeder 😘