Als mijn moeder komt, dan is de reis officieel aan het einde.....😉

27 juni 2019 - Fuentes de León, Spanje

Spanje is zoooo leuk!!!!

Zoveel van die kneuterige pittoreske plaatsjes!
En dat in combinatie met wat drukkere plaatsen en plaatsen waar je nog niet dood gevonden zou willen worden...
I LOVE IT!

Op het moment zitten we in het laatste....
Zo een dorpje waar je nog niet dood gevonden wil worden.
Maar ik moet je zeggen, ook dit heeft wel een soort van charme.
En na een aardige tijd de wereld te zijn rond gegaan is het eigenlijk ook helemaal geen straf ofzo.
Sterker nog, ik moet er COMPLEET BIJ LANGE NA niet aan denk om weer in een woonwijk te gaan wonen.
De gedachte alleen geven me al jeuk.

Nee gewoon ergens een beetje afgelegen, op rijafstand van drukte.
Dat ik gewoon als strax de kinderen weer naar school zijn in mijn blote hol door het huis kan lopen met de muziek op hard!

Het dorpje waar we nu zitten, dat is zo klein dat als ik in de supermarkt sta, ik gewoon niet weet wat ik moet eten....
Want er is niet zoveel keuze, hahahahaha
En een grote supermarkt, die is hier niet!
Avondeten is dus elke dag weer een nieuw avontuur!

Mijn moeder zei altijd:
Als je gaat reizen dan kom ik je niet opzoeken hoor!
Ik wil niet zo ver vliegen....
Ik wacht wel tot je klaar bent met je reis en als het dan een beetje in de buurt is, dan kom ik!
Dat punt is dus nu!!!!!

Over een kleine anderhalve week komt moeders op visite!

Ik heb haar al een tijdje niet gezien en heb haar ontzettend gemist, dus vind het echt super leuk dat ze komt!!
En ook al kan ik niet wachten om mijn mama te zien voelt het tegelijkertijd ook als een soort van einde van onze reis.
Als mijn moeder komt, dan is de reis officieel aan het einde. 😉
​​​​​​​Whuahahahahahhahaa
Want ook al zijn we nog niet op onze vaste eindbestemming, symbolisch voelt dit moment wel als het begin van een nieuwe periode.
Thans..... een voorproefje,
Want op 1 augustus zullen we ons waarschijnlijk voor 1 jaar ( of 2) (of langer...🙄🙄) gaan settelen.
Vanaf die datum word het tijd om het zooitje weer in het gareel te krijgen en krijgt ons boek een nieuw hoofdstuk.

Waar dit hoofdstuk zich al gaan afspelen, laat ik nog even in het midden.

Nou mijn hubby komt eraan, dus ik ga maar even gezellig doen, hahahaa
(Lees: We zijn The Vampires Dairies aan het kijken en zitten nu in seizoen 7 en gaan dus Netflixen 🤣)

Pura Vida

1. Reinie Van van Dam:
    27 juni 2019
    Nou.....moeders is al spulletjes aan het verzamelen om mee te nemen! Dus dat gaat helemaal goed komen. We hebben er zin in. Veel te lang niet gezien.😘😘
  2. Daisy Hehalatu:
    28 juni 2019
    Jeej leuk joey!!! Even Je mams bij jou 😁!

Ben benieuwd waar je ergens gaat wonen maar vast op een fijn plekje.

Knuffel
  3. Ria en pa:
    28 juni 2019
    Wacht maar af als na jouw moeder jouw vader met Ria langskomen. Lekker sambal petis met speklap en radijs eten. Tenminste als er daar in dat gat speklapjes te verkrijgen zijn. Geniet voorlopig daar in Spanje. Ik mis jullie ook ondanks dat we elkaar in Indonesië al hebben gezien. Dikke kus van ons.
  4. Hans peter:
    28 juni 2019
    Wat een reis, wat hebben jullie veel gezien en mee gemaakt. Wij hopen dat jullie een mooi leven krijgen in Spanje en in September komen we zeker die kant op.we hebben jullie gemist tot snel dikke kus ons
  5. Helma:
    29 juni 2019
    Geweldig dat ik met jullie mee mocht reizen, ik heb krom gelegen, hilarisch af en toe. Maar ook de minder leuke kanten gevoeld. Ik hoop dat jullie een mooi en toch nog een beetje avontuurlijk plekje gaan vinden daar. Veel geluk en plezier 🥂💪💕😘😘
  6. Angela:
    1 juli 2019
    Alvast heel veel plezier met elkaar! Wat zal het fijn zijn om elkaar weer te zien. Have fun! XXX