Turbulentie en Kakken.......

11 juni 2019 - Fuentes de León, Spanje

Ik vind het heerlijk om zo nu en dan in mijn blogje te schrijven.
Aangezien het tegelijkertijd ook mijn reisdagboekje is, schrijf ik dan ook vol enthousiasme over mijn mening, gevoel en ervaringen.
En ook al schrijf ik zo ongeveer wel zo een beetje alles wat ik vind of denk, moet ik altijd wel weer een balans vinden.
Want wat deel ik wel met jullie... en wat niet?

Er gebeurd genoeg in ons leven op reis wat voor jullie echt redelijk saai is om over te schrijven, maar wat ons wel degelijk bezighoudt.
Daarnaast als ik alleen maar de helft zou opschrijven van wat we mee maken dan zou ik nu inmiddels halverwege de Harry Potter reeks zitten.
(* Maar dan lang niet zo boeiend, en met misschien nog 1 of 2 mensen over die het lezen en het nog IETS interesseert)

Dus......Its all about the balance, of zoiets!

Maar goed, een update:

Tot op de dag van vandaag weten we nog niet helemaal zeker waar we onze reis zullen stoppen.

Het feit dat we nu weer in Europa zitten zegt helemaal nix.
Ja.....het is wel de bedoeling dat we nu hier zullen blijven, maar nee.....nix is zeker in het leven.

Israel was een hele bijzondere ervaring.
De meiden waren we bij gelogeerd hebben waren ontzettend gastvrij!
Ik ben absoluut blij dat we geweest zijn, maar ik denk dat we er nooit meer heen gaan.
Voor ons was Israel een 1x, maar nooit meer ervaring.

Onze vlucht naar Spanje was er 1 om niet meer te vergeten.
Na zoveel te hebben gevlogen het afgelopen jaar, hadden we voor het eerst te maken met echt heftige turbulentie.
Bekertjes vlogen van de tafeltjes en we gingen toch wel redelijk alle kanten op.
Ik zat naast mijn zoon en manlief zat bij de meiden...
Dus ik keek richting mijn kind en vroeg: Ben je okay?
Als antwoord kreeg ik: Ja hoor mam, alleen door al dat heen en weer gedoe, denk ik wel dat ik zo moet kakken 😂🙄😁
Hahahahaha
Aldus: Van Turbulentie moet je Kakken!

Eenmaal aangekomen in Spanje hadden we nog een autorit van een uur of 5 voor de boeg, dus toen we gisteren aankwamen in ons huisje waren we alle 5 versleten!
Het huisje is in 1 woord fantastisch!!!!
Ik kan er niets meer van maken dan dat.

Maria is ons aanspreekpunt en ook Maria is fantastisch.
Morgen gaat ze samen met me mee naar de supermarkt, waar we voor 14.00 geweest moeten zijn ivm Siesta.
We vallen met onze neus in de boter, want vanaf volgende week is het hier bijna een week lang festival.
Stierengevecht en heel de sjabeng.
Manlief heeft inmiddels ook al kennis gemaakt met een Nederlander die hier woont (Je komt ze echt overal tegen!!!)
Dus nummers uitgewisseld en binnenkort maar eens even informeren hoe deze meneer het leven hier vindt.

Na MAANDEN de kamer te hebben gedeeld met de kinderen, hebben we nu eindelijk weer onze eigen slaapkamer.
Het voelt als een enorme luxe!
Een eigen kamer, een ruime keuken en een grote douche......
We genieten van al deze dingen en ik heb mezelf dan ook heerlijk verwend met een hele lange en warme douche!

En nu?
Nu lig ik in een heel groot lekker bed, met een fantastische deken en waan ik mijzelf ik een 5* hotel.
Hahahahaha
Zo grappig hoe deze simpele dingen zo waardevol kunnen worden als je het al even niet meer gewend bent.
Niet dat we altijd in houtje touwtje kamers of huisje zaten.
Helemaal niet!
Maar de keren dat we ervoor kozen om net ietsje luxer te gaan, was het altijd verwennerij!

De nachten zijn hier koud...
Na nachten in Israel waar je zelf met de airco aan nog steeds zweet in je reet had, is het nu wel even afzien.
Het is hier nog geen hoogseizoen, dus overdag is het tegen de 30 graden aan, maar in de nacht is het hier gewoon maar 17 graden!
Ik lig dan ook op bed met een hele dikke deken.

In Israel was ik aan een serie begonnen.
Gewoon lekker s'avonds op bed.
Aangezien we toch niet van bil konden, moesten we toch iets anders!
Dus..... zijn we The 100 gaan kijken op Netflix.
Super vet, alleeeeeeeeeeen, nu zijn we inmiddels up to date.
Hoe kak is dat!
We kunnen dus niet verder kijken! Hahahaha

Dat was hem weer voor vandaag!
Slaap lekker allemaal en vanuit het warme Spanje: Pura Vida

1. Daisy Hehalatu:
    11 juni 2019
    Good to read this😉 enjoy spain
  2. San:
    Veel plezier in Spanje😘💗
  3. Helma:
    11 juni 2019
    Nou geniet ervan, en met jullie eigen kamer genoeg te genieten🙄😉😂😂💞. Maak er weer wat moois van in Spanje. 💪😘