HEIMWEE....

3 maart 2019 - San Kamphaeng, Thailand

Nog niet eerder heb ik het zo erg gehad.....maar de laatste dagen heb ik het steeds meer.
HEIMWEE!
Ik had er over gelezen bij anderen, maar niet verwacht dat er zelf ook mee te maken zou krijgen.
IK bedoel, doe even normaal man, waarom heimwee als je met zo een vette reis bezig bent!?

Maar wat heb ik gejankt!!!!

Ik mis Nederland, mijn familie en mijn vrienden.
Ik mis het om naar de supermarkt te gaan en mijn eigen meuk in mijn karretje te kunnen gooien.
Ik mis mijn eigen eten, mijn eigen bed en mijn eigen bank.
Even langs gaan bij mijn mama en nou ja, eigenlijk gewoon alles.

En ik weet het.... na een week zou ik Nederland weer spuug zat zijn en het is ook helemaal niet ter sprake om terug te komen, maar GODVERDOMME, voor nu mis ik gewoon even alles!
En dat mag dan ook gewoon!
Dat moet en mag er dan ook gewoon even zijn....

We maken hier heel veel mee en zien en doen dingen waar ik alleen maar van heb durven dromen,
maar ik mis ook heel veel dingen....💗🙏

En JAHAAAAAA ik weet het allemaal, dit is mijn eigen keuze, maar voor nu wil ik gewoon even overlopen in zelfmedelijden.
Hahahahahaha

Dit heb ik gewoon even nodig, om daarna weer maximaal te kunnen genieten van alle fantastische dingen die wij zien en mee maken als gezin!

Kus, vanuit Thailand

1. Reinie Van van Dam:
    3 maart 2019
    Geeft niks hoor Jo,even lekker huilen is ook wel eens goed. En wat ik vanmiddag al tegen je zei,het is gewoon zo'n moment. En natuurlijk is het fijn om even te knuffelen. En natuurlijk is het vervelend als hier zo veel dingen gebeuren dat je dan het liefst ff hier wil zijn. Over een paar dagen lach je er waarschijnlijk om. En als het echt niet meer gaat kunnen jullie altijd nog terug. 😉Ook al denk ik dat dat niet gebeurt.😘 Nou meis hou je taai, en bel gerust als het even niet zo lekker gaat. Ik hou van jou.❤
  2. Daisy Hehalatu:
    3 maart 2019
    Joey wat ben ik blij dat je dit schrijft ben ik niet alleen met heimwee naar de Familie BB😂😉😢.

Maar idd momentje even voelen en weer door.

Dikke poloh vanuit Boreft
  3. San:
    3 maart 2019
    Wij missen je ook hoor😘💗
  4. Blondie:
    4 maart 2019
    Jij kan Dit jo!
    Ik denk aan je ❤❤
  5. Ria en pa:
    5 maart 2019
    En ik mis jullie ook zo ontzettend. Maar ik ga jullie ook beslist weer zien, of hier in Nederland of op locatie. En dan gaat Ria mee.
    Dikke kus.
  6. Angela Heurter: