When Fatima meets Ernie

20 augustus 2018 - Cóbano, Costa Rica

Na zo een kleine 3 weken van onderweg zijn, kom je toch echt op een punt dat je in de spiegel kijkt en denkt:
Als ik nog even zo doorga dan heb ik een ONEBROW!
Hoe dan!?
Ik vind het echt niet erg om door de rimboe te reizen, maar ik hoef die rimboe toch echt niet op mijn gezicht.
Dus dat kon maar 1 ding betekenen... op zoek naar een Costa Ricaanse  Bebe.
Thank god dat  ik nu heel toevallig in een huisje zit van een ijdele Italiaanse, die mij dus haarfijn kon uitleggen waar ik mijn wenkies weer 'on fleek' kon krijgen!
Dus daar ging ik, ergens in een pikkepoelie zaakje waar niemand een woord Engels spreekt...in gebrekkig Spaans en met handen en voeten uitgelegd wat ik graag wilde.
En ja hoor! Niet met het vertrouwde touwtje, maar gewoon met wax....
Ik slay hem weer kapot hard voor de aankomende 2 weken en dan moet ik weer op zoek naar een nieuwe Bebe!

#niemandkanmijnwenkieszogoedalsbebe

EN verder......

De afgelopen dagen hebben we in een huisje gezeten.
Eigenlijk een hotel, maar omdat er verder geen reserveringen waren, mochten we gebruik maken van het hele gebouw.
Om te zien een pareltje!!!
Zo mooi, zo waanzinnig gaaf om te zien.....dat was de EERSTE indruk.
Helaas is de douche er 1 van lik mijn versje en al snel bleek dat de airco hier niet optimaal werkt en het is hier ZO EXTREEM ongelofelijk, ontzettend mega, ik kan niet uitleggen zo heftig niet om uit te houden pis warm....dat het gevoel van:
In dit huis willen we wel langer blijven al snel verdween.
Ik glij letterlijk mijn bikini uit en ik heb gemiddeld elke 5 minuten zweet in mijn reet!
Mijn hoofd lijkt er wel 1 van een glimworm en tijdens het koken stap ik minimaal wel 2x het zwembad in om af te koelen....hahahahhaa

Get the picture???

Een wasje kost me 10 dollar hier...wat op zich niet erg is, alleen de schoonmaakster en de eigenaresse zijn er allebei de hele tijd niet.
En ik mag zelf niet aan de wasmachine komen.
Dussssss vanmorgen onder de douche wat wasjes staan doen onder mijn  lees: wisselende van ijskoude en kokendhete douche!
De slipjes zijn weer schoon en we ruiken weer allemaal fris, dus ik zeg: missie geslaagd.

Top voor 5 nachten maar daarna weer door

Morgen naar Montezuma, waar we waarschijnlijk voor een nacht of 3 zullen blijven. We hebben een leuk huisje voor een habbekrats kunnen vinden, dus ik ben benieuwd.
We hebben een tourtje gedaan, die was Soso, maar wat we hier vooral hebben gedaan is eigenlijk gewoon helemaal nix.
Doen of we hier wonen, boodschappen doen bij de Costa Ricaanse Aldi, verse vis halen op de visafslag, naar de kapper, WENKIES en verbranden in de zon.

Al met al, een heerlijk relaxte week in het zonnige en altijd warme Costa Rica
#hetkomtnumetbakkenuitdehemelregenonweerflitsengaathierhelemaalloesse

Costa Rica is mooi en elke dag weer word ik steeds verliefder op dit prachtige land.

Een hele dikke knuffel van ons allemaal

1. Dais:
    🤣 ☝🏼
  2. Reinie Van van Dam:
    20 augustus 2018
    Misschien hadden jullie Bebe mee moeten nemen.😂😂
  3. Helma:
    Geweldig weer. Ik denk in plaatjes 😜💪😂😂😂
  4. Nathalie:
    Heerlijk verhaal weer! Ik denk idd ook in plaatjes 😂😂😂
  5. Vanessa:
    21 augustus 2018
    😂😂😂 wat schrijf je toch heerlijk. Ik heb er ook echt een beeld bij