En dan boek je je verblijf keihard voor de verkeerde datum...

23 augustus 2018 - Las Delicias, Costa Rica

Ja, van die dingen...
Dat kan ook echt alleen weer mij overkomen.
Ons vertrek vanuit Cobano ging helemaal volgens plan, de reis ook.
Tot we aankwamen op onze volgende bestemming.
Daar kwamen we er doodleuk achter dat ik ons verblijf pas voor over 5 dagen had geboekt! Whuahahaha ik ga stuk!
Wat een giller!
Ik denk dat het ook gewoon zo moest zijn, want achteraf gezien hadden we ons kapot verveelt daar.
Gelukkig mocht ik even op de Wifi en een nieuwe verblijfplaats was zo gevonden.
EN WAT VOOR 1....
Het is hier echt heel mooi!
Het huisje is er 1 uit een sprookje, het strand in de tuin en .....we hebben airco!

We hebben ons eigen prive zwembad in de zee!

Montezuma is klein, een beetje alternatief en je kan er fantastisch eten voor weinig.
Vanuit Montezuma zijn we een dagje naar Playa Malpais en Playa Santa Teresa geweest.
Ik weet niet wat de definitie van toerisme is hier, maar voor mijn Azië ervaring en begrippen is het hier nog zo ongerept en rustig, een nog niet verpest stukje paradijs!
De stranden, de jungle, de mensen....het is hier oprecht paradijs op aarde.
Nog steeds kan ik zeggen dat ik meer en meer verliefd word op dit land.

Desondanks zou ik er op dit moment niet aan moeten denken om hier te wonen!
Het idee, dat ik zo lang moet rijden voor dat ik weer ergens iemand tegen kom....vreselijk!
De plaatsen waar we komen wonen van die echte natuur liefhebbers....hahaha nou zoals jullie allemaal weten, ben ik in staat om nog een cactus dood te laten gaan!
Dus de natuur is echt heeeeeel leuk......om doorheen te reizen ja!

Morgen trekken we weer verder,
als ik goed heb geboekt deze keer hebben we voor een paar dagen een huisje in Samara.
Ik hoop dat de Wifi daar een beetje te doen is, want het begint nu ook tijd te worden dat we ons wat gaan bezig houden met school.

De mensen die ook meelezen op insta, weten dat het leven op reis ook niet alleen maar 1 groot feest is.
De muggen hier in Costa Rica hebben een grote liefde voor mij.
Die krengen zijn echt oprecht gek op mij.
Gek genoeg....ik niet op hun!
Ik reageer zo heftig dat ik met schijven zo groot als schoteltjes op mijn lichaam loop.
Mijn benen voelen koortsig heet en ik spray met gemiddeld 3x per dag in met Deet tot aan mijn Vahini aan toe!
En daar lig ik dan, voor de 2e nacht op rij met mij joggingbroek en sweater in bed en natuurlijk niet te vergeten....sokken!
Als een soort van mummie lig ik hier en wat denk je, terwijl ik hier een gezellig leuk stukje aan het tikken ben word ik gewoon in mijn nek geprikt! WTF
Slaappil in mijn mik, want anders kan ik door de jeuk niet slapen.
Op naar een goede nachtrust en hopen dat ze morgen wat minder heftig aanvoelen.

Het is bij jullie al de volgende dag, wat betekent dat mijn broertje jarig is!
Daar komt tie.....lang zal je leven, lang zal je leven, lang zal je leven in de GLO-RI-A, in de GLORIA, hieper de piep......HOERAAAAAAA!
Dat je maar heel veel cadeautjes mag krijgen, lekker uit eten mag gaan, iedereen heel hard voor je zal zingen en je veel shotjes achterover gooit!
En....de taxi terug neemt. LY!!!!

Nou het is hier nu 23.00 uur, ik ben kapot moe (hahahaha ik voel me net bejaard, maar we zijn hier elke avond echt versleten) dus we gaan hier lekker tukken.

Fijne dag voor jullie allemaal en ik zeg, welterusten!

Challas en een dikke knuffel van ons

1. Dais:
    23 augustus 2018
    Aduh jij, koop nou even aspivenin om vocht eruit te krijgen verlicht echt! Des tijds in USA ook erg last gebruikte dat en helpt! Aywayzz plezier xx nona Joey
  2. De Buuf:
    23 augustus 2018
    Ik heb oprecht medelijden net jebuuf ik had dat namelijk ook inSu en in Aussie..huwelijksreis met mn skattie ...ze lustten mij ook rauw ik kreeg ook svhijven wij moesten echt optyd onze camper in..was ff woest stukkie Aussie ...maar ookweer snel op bewoond gebied ..dus trok weer snel weg..mn hubby nergens last van ..en in Su aan de Atlantische Oceean grote Lederschilpadden bekijken excursie pas om 23:00 savonds zo langs de jungle rand en de oceaan wauw wat ben ik toen gebeten door die klere..je weet wel wat..wahaaah veel muggenmelk lange junglebroeken aan beten ze gewoon doorheen conjos..kids en hubby nos problemos ..waarschijnlijk hebben wij divas wahaah te zoet bloed hiii ..
  3. Vanessa:
    24 augustus 2018
    O meis die muggenbulten 😱🙈 ik heb echt met je te doen. Lijkt wel een soort allergische reactieals jij er zulke grote schijven van krijgt😕 Hoop dat je er iets voor vind zodat je wat minder last hebt.. 😘