Over de stomste dingen verslag uitbrengen!

1 april 2019 - Chiang Mai, Thailand

De reis fever begint weer controle over mijn lichaam te krijgen en ook al was de planning om nog wat langer in Thaiand te blijven.....
Ik heb het hier wel weer gezien!
Het word tijd voor een ander avontuur.

Na flink onderhandelen met man lief over het wanneer , zijn we tot een compromis gekomen.
DONDERDAG!!!!!
Volgens alle waarschijnlijkheid zullen we donderdag weer in het vliegtuig stappen naar een nieuw avontuur.
En voor zover nu bekend word dit: Maleisië!

Ik kan oprecht niet wachten.
Het luieren en nix doen was echt wel even lekker hoor, maar toch ook wel enigszins saai.
Ik wil er weer op uit!
Dingen zien, andere cultuur, ander eten, andere omgeving....ik hou er van!

O, kak.....ons eten is er, dus ik moet afronden.

Sorry, een rete kort verslag, maar wilde jullie in iedergeval even op de hoogte stellen van deze update!

JA, dat krijg je als je al een paar weken nix meemaak, dan wil je over de stomste dingen al verslag uitbrengen! FML

Whahahahahahaa

Nou Challaaaaaaaaaaaaaaaas en mijn volgende briefing word uiteraard weer tering spectacular!