Als kind de wereld rond: Update van een belangrijk iemand ❤.....Zoonlief wilt ook wat schrijven!

26 oktober 2018 - Pilanesberg National Park, Zuid-Afrika

we zijn nog maar 3 dagen in zuid afrieka en we hebben al 4 dieren van de big 5 gezin we moeten alleen nog de buffelo er zijn er maar weinig van je moet dus geluk hebben.

mijn papa is al hier geweest en hij had de big 5 op zijn eerste dag al gezien dus hij had veel geluk

hier voor zaten we in Argentinie het was prachtig maar ik vin zuid afrieka mooier

argentinie was kwa landschap heel mooi maar in zuid afrieka zijn meer dieren en dat is vetter in argentinie hebben we door de berrgen ge redden en in zuid afrika hebben we tussen allen dieren gezeten en we zijn in een luchtballon geweest dat was echt heeeeeeeel mooi we zagen heel veel dieren zoals nijlpaarden springbokken krokodil op de terug weg naar he hotel zagen we leeuwen vandaag zagen we girafen  olifant zeebra en de neushoorn, jacht luipaard en een schildpad

en dat was het ik ga nu snel slappen trusten

1. Daisy Hehalatu:
  4. Vanessa:
    Wat een avonturen Senne😀😀
  5. De Buuf:
    26 oktober 2018
    Zo knapperd ...dat je dr bent....schrijftalent ...zo moeder...zo....zoon...toppie
  6. Blondie:
    Aaaaawhh!!!!😍😍❤❤❤
  7. San:
    28 oktober 2018
    Goed verhaal👌🏽👌🏽👌🏽
    Ben benieuwd wat je nog meer ga schrijven!! Dikke kus van ons en we missen je