Een ode aan de Japanse WC bril

2 mei 2019 - Taito, Japan

Ik hou echt van de Japanse WC!!!!

Weet je hoe lekker dat het is om met je billen op een wc bril te gaan zitten en je dan een heerlijke warme verassing krijgt..
Ik vind het echt fantastisch!
Als een: Ik heb het altijd koud typje is er werkelijk nix lekkerder dan een verwarmde kont.
IK HOU ERVAN!

Die Japanners die weten wat lekker is!

Kakken is een feestje met deze toiletten.
En het is 1 grote teleurstelling om weer afscheid te moeten nemen van de WC bril.
Het afscheid nemen valt me iedere x weer zwaar, zeker omdat de temperaturen hier niet boven de 20 graden zijn op het moment en het dus echt RETE KOUD is!
Met zulke koude temperaturen is even plassen dus werkelijk waar een genot op je dag.

Als klap op de vuurpijl is het straaltje water wat je tegen je derriere aangespoten krijgt vaak ook nog eens heerlijk verwarmt, waardoor ik elke x weer helemaal tevreden en gelukkig  met een schone bil gedag zei tegen die fantastische toiletten en weer uitkeek naar mijn volgende bezoek.

Helaas was ons WC avontuur in Matsumoto toch wel even een ander verhaal.

Van verwarmde WC bril en heerlijkheid aan mijn kont naar 3 dagen kakken in een gat in de grond.
In squat positie kakken en hopen dat je niet half slaapdronken over je eigen voeten heen zeikt was dit toch wel even afzien.
De verwarmde toilet nam plaat voor een tochtig groot gat, waarvan ik maar moest hopen dit te overleven zonder blaasontsteking.
Ik ben niet zo handig in het gehurkt plassen, dus je snapt: Bij elk bezoek moesten al mijn kleren uit omdat ze anders onder de zeik zouden zitten.
En KOUD!!!!!!!!!!
Heel ingewikkeld allemaal.
Maar, het was een waar avontuur en had onze dagen Matsumoto niet willen missen.

En het positive van dit tochtgat, is dat ik nog nooit zo blij ben geweest met een openbaar toilet bij de bezinepomp.
Ik ging nog net niet rennend het WC hokje in daar.
Want zelfs bij de pomp is mijn grote vriend verwarmt!

Japan heeft me sanitair gezien hoogtepunten en dieptepunten gegeven.

Lieve Japanse WC bril, ik wil je bedanken voor alle mooie en warme momentjes die we samen hebben gedeeld de afgelopen 2 weken.
Ik ga je echt ontzettend missen.
En ik hoop dat ik je ooit kan welkom heten in ons huis!
Voor nu scheiden onze wegen......
Untill we meet again 💗💗💗

Liefs,
Je Nederlandse vriendinnetje

1. Daisy Hehalatu:
    😂😂😂😂
  2. Ine:
    2 mei 2019
    Whahahaha jij kan het weer zo mooi vertellen! Had je ook de wc’s met plasgeluidjes gehoord? Xx
  3. Ria en pa:
    2 mei 2019
    Het sanitair verhaal heb ik met een glimlach gelezen. Graag tot horens weer, lieve dochter. Ik mis jullie. Groetjes van Ria en mij.
  4. Tamara de Jong:
    2 mei 2019
    😂😂😂😂😂😂😂zoals jij dit ook weer tot een mooi verhaal kan maken. 😘
  5. Reinie Van van Dam:
    2 mei 2019
    Ohhh geweldig! Ik zag je gezicht al helemaal voor me! Zeker met zo'n gat in de grond. Echt vreselijk. Dan is een beetje verwennerij wel erg fijn voor je billen. Dikke kus mama.💋💋