Bestemming Onbekend

Foto’s:
Video’s:

Over mij

Na er al heel lang over te hebben gedroomd, hebben we dan eindelijk besloten om niet langer te wachten.....wij gaan op wereldreis!

We willen niet ons leven leven, zoals men verwacht dat je het doet.
We willen niet achteraf zeggen, hadden we het maar gewoon gedaan.....
Nee we willen leven in het hier en het nu en van elke moment optimaal kunnen genieten.
Van onszelf, elkaar, de kinderen en al het moois wat de wereld ons te bieden heeft.
We hebben geen haast en we hebben geen datum waarop we terug willen .

Heel spannend allemaal, want we zijn niet meer met zijn tweetjes.... en als je samen bent, dan is toch alles anders.

We gaan deze reis als gezin doen mijn hubby, onze 3 kinderen en ik!

En waar we uiteindelijk onze reis zullen eindigen..... dat laten we voor nu nog open.
We beginnen aan deze mooie reis en onze eind bestemming.....die blijft voorlopig nog onbekend!

Ik kan oprecht niet wachten tot we gaan, maar tot die tijd, moeten we het doen met de voorpret van alles uitzoeken, regelen en plannen!

Over mijn reis

Okay, we beginnen in Costa Rica, dat staat in ieder geval vast!

En verder.......verder hebben we een plan.
Een plan wat inmiddels al 180 x is veranderd en aangepast en we waarschijnlijk ook nog wel 76 x zullen veranderen. Hahaha

Ik geloof dat ik wel met weet ik niet hoeveel mensen heb gekeken naar wereldtickets, om vervolgens te besluiten dat we enkel en alleen alleen ons eerste ticket gaan boeken, want ja..... ik weet nog helemaal niet of we 2 of 3 maanden in Costa Rica willen zitten.
Het enige wat wij weten is dat we geen haast hebben en van elk moment willen genieten.
En hoelang we waar blijven, en of wel landen zullen schrappen of juist erbij doen, ach.....dat zien we dan wel weer

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

Argentinië, Brazilië, Cambodja, Costa Rica, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Filipijnen, Indonesië, Israël, Japan, Kenia, Maleisië, Nederland, Panama, Polen, Spanje, Thailand, Vietnam, Zuid-Afrika.