The real house wives of Andalucia meets Gossip Girls.........

30 september 2019 - Andalusië, Spanje

School is begonnen!!!!

God ja, EINDELIJK zitten ze dan weer op school!
Voor mijn gevoel werkelijk waar VEEL te kort, maar ach....... elke dag een paar uur zonder het woordje Mamaaaaaaaa, ruzies en discussies voelt na een jaar van 24/7 op elkaars lip toch wel hemels aan.
Een jaar intensief met elkaar reizen was natuurlijk fantastisch, maar er zijn menig momentjes geweest dat ik ook dacht:

NEEEEEEEEEEE! NU EVEN NIET!
PLEUR ALLEMAAL EVEN LEKKER OP OFZO!!!!
(Jaja, we weten het, foei!!! Zo mag je niet denken....Maar dat deed ik lekker toch wel,  (en zo nu en dan nog steeds) net als de meeste moeders onder ons  die dit met flinke regelmaat denken en nu denken.....HALLELUJAAAAAAA, ik ben niet de enige die dit denkt.
Nee woman! Je bent niet alleen.....I FEEL YOU!!!!!

Gisteren nog:
Na de afgelopen weken geobserveerd te hebben hoe ze het alle 3 doen op school, was ik er gisteren avond toch weer even zo klaar mee!
Dat gezeik over wie wanneer zijn huiswerk maakt en WAAROM moet ik nou naast mijn huiswerk OOK nog eens 2 (JAWEL 2!!) hele zinnetjes leren in het Spaans!?????
#wathebbenwetochrotleven #hetlevenisnieteerlijk #ikhebechteenstommemoeder #dewereldvergaat

Dus......Nu mogen ze kiezen:
Of ze gaan als de sodemieter een beetje meer inzet tonen.
Zonder (zo veel) gezeik aan het huiswerk. (Lees: allemaal aan het huiswerk want zijn maken en leren, en wij overhoren en kijken na)
Of ze bekijken het maar lekker en gaan naar een school waar ze tot 18.00 uur zitten.
Huiswerk al gemaakt, dus kunnen ze thuiskomen om te eten, douchen, slapen en weer naar school!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Whahahahahaaa (Ik doe nu mijn Cruella lach!!!)
Dat was schrikken! Lekker voor ze!
Dus...... ik voel zo als ze thuis komen een huiswerk momentje aankomen!
Whoop whoop
Deze ronde is gewonnen door die mama!!!!!! 💪👊

Ik hoor mijn moeder nu in mijn achterhoofd:
Dus bij deze mama, ik ben je voor....
Jaja......ik weet dat dit de eerste ronde is van de VELEN die zullen volgen, maar deze slag is van mij! BAMMMMM

En verder......

Nou, ik heb mijn buren ontmoet.
Het zijn echte Costa Woman......
Niet onaardig, niet mijn ding, maar fijn om in de buurt te hebben voor als er eens een x iets is.
Sommige huren een huis voor een jaar en wonen er maar 3 maanden in, hahahahahhaa
En sommige wonen hier al een tijdje.
Doen aan Golf, wandelen en veel tijd optrekken met andere Costa Woman.....
Een soort van The Real House Wives of Andalucia!

Ik denk dat ik oprecht in de afgelopen 2 maanden meer geïntegreerd ben dan mijn buurvrouwtjes.
Naast 2x in de week Zumba les ( Ik haat groepslessen!!!!! Sterker nog ik ben er allergisch voor!), zit ik in allemaal van die vreselijke groepsapps van school (nog erger dan groepslessen) en ga ik binnenkort beginnen met sporten bij Carlos.
Ik heb mijn eigen taarten vrouwtje, communucieer met mijn verhuurster en weet zonder probleem mijn wijn te bestellen! 😜
Naast de Costa Vrouwen, heb ik inmiddels ook een Engels moedertje ontmoet die hier inmiddels al een jaar of 20 woont en heb ik de nodige Spaanse dames om de app.
Al met al, kan ik zeggen dat ondanks de drukte van bezoek het mij redelijk afgaat.

Mijn aller eerste Zumba les, was meteen een knaller!
Uiteraard was ik vergeten dat ik Zumba les had.
Dit in combinatie met visite vanuit Nederland en al aardig wat limosecco bij het zwembad resulteerde in een eerste les om niet te vergeten.
Vol zelfvertrouwen, en een melige bui hebben Timothy en ik daar alle alcohol en sigaretten uit ons systeem staan springen.
Natuurlijk waren we er beide van overtuigd dat we het ook heel goed deden en mijn Spaans was ineens ook een stuk beter!
Hahahaha......
Het was een hilarisch les en met een paar plak tieten en het zweet overal zijn we daarna afgedraaid op een terras gestrand.
Waar we heel braaf WATER hebben gedronken.
Morgen inmiddels alweer de 3de les, ik vergis me niet nog een x dus voor die tijd komt er geen sigaret of alcohol in bij mij!
De Zumba les is ook wel een soort van klets groep.
Na een les weet je weer alle weetjes en nieuwtjes van het dorp....
Een soort van Gossip Girls, maar dan anders....

Jullie lezen het al.....
Just an other Month in het het zonnige Andalucia!  ❤
Een hele fijne dag vandaag, ik ga nog even een plons nemen voordat ik ga koken.

Pura Vida

en fijne broerenzussendag!!!!!!!!

XOXO

1. Vanessa:
    30 september 2019
    😂😂 En.....? Hoe ging het huiswerk vandaag???