Massagesalon of Kieteltent?

11 februari 2019 - Phnom Penh, Cambodja

Laat ik eerst even beginnen met het volgende te zeggen te zeggen:
I LOVE CAMBODIA!!!!!
So far I have loved every minute of it......

Na een fantastische tijd te hebben gehad in Vietnam, was het tijd om de de gekleurde lampionnen en loempia's gedag te zeggen om door te vliegen naar onze volgende bestemming.
Na een korte vlucht kwamen we aan in Cambodia.
Ik had op voorhand al vervoer geregeld van het vliegveld naar het hotel, dus bij aankomst stonden ze ons dus ook netjes op te wachten met een bordje met mijn naam.
Niet wetende dat ons vervoermiddel 2 tuktuks zouden zijn.
Bepakt en bezakt met al onze tassen in de tuktuks ons avontuur voortgezet naar ons verblijf waar we enigszins versleten aankwamen.

De volgende dag zou een dag worden waar we het rustig aan zouden doen.

Ik had op Instagram gezien dat in Siem Reap een Hospital for Children zat en dat dat dit volledig draait op donaties.
Dat elke donatie welkom is en dat dat ze naast geld donaties ook een vraag hadden voor bloed.
DAT WILDE IK DOEN!
Al vroeg in onze wereldreis had ik besloten dat ik dit wilde!
Dus al vroeg deze dag besloten Timothy en ik hier samen heen te gaan.
Ik om te doneren en Timothy als support.
Vragenlijst ingevuld, klein prikje bloed gegeven, al helemaal in de startblokken, komt mijn uitslag binnen en blijkt dat mijn ijzergehalte te laag is.
Kort samengevat: Ik kwam op dit moment niet in aanmerking om bloed te geven.
Zit je dan met je goede gedrag.....

Onderweg van en naar het ziekenhuis hadden we vervoer via onze tuktuk mattie: Pow
Pow wist het leuk te brengen en vertelde ons hoe leuk het wel niet is om naar de floating village te gaan.
Natuurlijk leek ons dit een fantastische idee, dus s'avonds met de hele bups naar de floating village.
Super leuk, maar niet wetende dat dit ook nog wel een soort van volledige excursie was.
Wederom versleten naar huis, waar we besloten dat we toch wel echt een massage verdiend hadden.

Bij deze massage tent, moet ik toch wel mijn vraagtekens zetten.....

We mochten doorlopen naar achteren, waar we op de grond op een matrasje mochten plaats nemen.
Timothy verzocht mij vriendelijk mijn hubby even te informeren over wat onze locatie precies was.
Mocht hij na 1,5 uur nog nix van ons hebben vernomen kon hij ons op de juiste plek komen zoeken....😂😂😂😂😂
Na een regelmatig, you are so handsome and beautiful en een massage waar het accent vooral op de bovenbenen lag liepen we een uur later lichtelijk mishandeld de zaak uit.
Niet helemaal zeker of we nu zojuist in een massage hadden gehad in een massagesalon of in een kieteltent.

De volgende morgen begon onze dag al vroeg, want we hadden een sunrise te halen bij de Angkor Wat.
Om 3.30 AM ging onze wekker, waarna ik er iets na 4.00 uur uit gestrompeld kwam.
Met mijn ogen nog half dicht en ongeveer net zo opgezwollen als die van een kikker begonnen we aan ons tempel avontuur.

De eerste tempel ging het al mis.
Mijn hubby zette zijn voet verkeerd neer op een ongelijke ondergrond en voordat ik het doorhad rolde hij door de tempel heen.
Met een enkel die met de minuut dikker werd is hij toch meegegaan de trap op om de zonsopgang te bekijken.
Vervolgens is hij ook nog meegegaan naar de 2de tempel (Ta Prohn, hier is een deel van Tomb Raider opgenomen)
Hierna was het toch echt wel tijd om voor hem af te haken, waar de kinderen maar al te graag misbruik van maakte en dus ook braaf bij hun papa bleven.

Angkor Wat doe je maar 1x in je leven, dus Timothy en ik zijn samen verder gegaan.
Met het zweet in onze reet en op ongeveer alle andere plekken waar je maar kan zweten hebben de de meest mooie dingen gezien.
Mijn stappenteller heeft deze dag overuren gemaakt en de calorieën die we er de afgelopen dagen aan hebben gezopen zijn weer netjes verbrand.

Je snapt wel, ook na deze dag hadden we toch echt wel een massage verdient!
De kieteltent liepen we netjes voorbij en deze x namen we plaats in een naar wat wij dachten, toch wel goed massage tent.
De planning was: Een voetmassage gevolgd door een full body massage.
Na 30 minuten gefriemel aan mijn voeten en mishandeling aan mijn benen, was ik toch wel een soort van geïrriteerd en toen ze voor de 2de x haar voeten dildo te voorschijn toverde heb ik haar dan ook maar vriendelijk verzocht het te laten.

Ontdaan en ontevreden liepen we na onze voeten marteling ook hier weg in de hoop dat we bij de 3de massagesalon toch wel een echte goede massage zouden krijgen.....
En deze hebben we gekregen!!!!!
Ik kan mij niet herinneren dat ik zo een fijne massage heb gehad.
Wat was dit fijn zeg!
Met ons zwarte weggooi onderbroekje aan onze kont, haarnetje op ons hoofd en citroengras theetje wat overigens vrij bijzonder smaakt, hebben we volledig ZEN op ons massage bedje zitten nagenieten van wat ons net was overkomen.

Met een 3tal massages die we nooit zullen vergeten en een waanzinnig tempel bezoek verder hebben we voor nu afscheid genomen van Siem Reap om onze reis richting Koh Rong voort te zetten.
Met een korte stop in Phnom Penh zullen we morgenavond aankomen op Koh Rong, waar ik mijn B-day zal vieren op het strand genietend van de zon en zee!!!

Lieve mensen, Cambodia is fantastisch!

Een hele dikke knuffel vanuit het mooie en pis hete Azië

1. Reinie Van van Dam:
    11 februari 2019
    Was weer een mooi verhaal Jo! Dikke kus vanuit een pis nat Nederland.😘
  2. Ria en pa:
    12 februari 2019
    Bedankt Jo voor de duidelijke verslaglegging. Als ik ooit dit jaar met Ria naar Azië zou gaan, welk land raad je me aan? In ieder geval een mooie tijd en blijf voorzichtig. Knuffel Pa.
  3. Daisy Hehalatu:
    12 februari 2019
    😂😂😂😂... en dan ook nog bijnaaaa jarig😎
  4. Blondie:
    12 februari 2019
    Gelukkig toch nog een goede masage grhad!❤
  5. Helma:
    27 februari 2019