Me Jane.....with my Tarzan en monkeys in the jungle!

4 september 2018 - Cahuita, Costa Rica

En dan besef je dat je laatse blog in Tamarindo was en je nu alweer heel ergens anders bent.

Dat betekent schrijven, want anders vergeet ik dingen en het laatste wat ik wil is vergeten!

Tamarindo was heerlijk!
Waar het plan was om eigenlijk maar 2 nachten te blijven, werden het er uiteindelijk 4.
Ach ja.... plannen zijn er om aangepast te worden.

Vanuit Tamarindo zijn we naar La Fortuna gereden.
Een prima huisje gevonden genaamd: Villa Vilma.
Goedkoop, vriendelijk en op een top locatie met uitzicht op de vulkaan vanuit de jaccuzi!
Het waren maar 3 nachten, maar ze zaten ram vol gepland!
Dag 1: Canopy! En bezoek aan maleku stam.
Jezus wat waren de kinderen rete stoer.
Met bleke gezichtjes en bibberende benen gingen ze van de eerste kabelbaan af... maar ze gingen wel!
Ik scheet 7 kleuren toen ik daar ergens bovenin stond en dacht oprecht: ik vraag of ik ook samen met iemand mag en niet alleen hoef te gaan....
Maar ja, iets in mij zei: daar ga je spijt van krijgen......dusssssss whoop whoop daar ging ik!
Als een soort van JANE, (maar dan wat dikker, lomper en niet zo elegant) vloog ik over de jungle heen!
Whuaaaaa het was echt zo vet! 7 kabelbanen verder met dikke spierpijn van de zenuwen en hijgend als een paard kwamen we beneden aan, waar mijn dochters vroegen: Mogen we alsjeblieft nog een x!?!?!??!! Please?
Uhhhh.... NEE!
Zijn ze gek ofzo?
Super vet, maar nee hoor... echt zo een dingetje van: 1x is genoeg joh! Wie weet.... in een ander land weer ofzo. Hahahahahaa
Bij de Maleku stam kwam mijn hebzucht aan souvenirs naar boven zetten.
Ook zo niet handig als je al zo veel zooi bij je hebt.

Dag 2: Hanging Bridges en Baldi hot water springs
Een speurtocht naar pocho's, wat ja... als het regent in Costa Rica, dan ben je tot op je string toe echt zeik nat en dat willen we niet als je in de jungle loopt.
En pocho's hebben we gevonden! Als een soort van felgekleurde kikkers liepen we door de jungle. We heeft er nu camouflage kleuren nodig als je er bij kan lopen als een regenboog!? Flink wat gewandeld met de kids en leuke selfies gemaakt op de bruggen.
Vandaaruit naar de Spa, wat leuk was, maar niet echt een hoogstandje ofzo.

Dag 3: naar San Jose.

In San Jose moesten we wat dingen regelen.
Saaie dingen
Na een kort nachtje, om 6.30 de wekker om onze saaie dingen te regelen(van kastje naar de muur te zijn gestuurd, vrij weinig op geschoten en bij ons volgende San Jose bezoek voortzetten.) Zijn we vertrokken naar Cahuita.
En daar zitten we nu!
Aan de Caribische kant van Costa Rica!!!!
Yeah babe!
Het was al donker bij aankomst, dus deze JANE heeft nog weinig van deze kant van de jungle gezien.
Morgen ga ik samen met mijn TARZAN en onze aapjes op onderzoek uit.
So the story will be continued!

Maar voor nu....plan, plan

1. Dais:
    5 september 2018
    Hahaha supergirl over de Bossen in Costa Rica. Veel plezier later weer!!
  2. Vanessa:
    5 september 2018
    Jane, schrijf je toch heerlijk 😂😂😂
    Ik heb er echt een beeld bij. Kijk nu alweer uit naar je volgende verhaal.
    😘
  3. Blondie:
    5 september 2018
    Echt super cool dat jullie het allemaal maar doen !!😍 als ik jullie verhalen lees heb ik het gevoel als of ik bijna naast jullie sta, dus daar ben ik heel blij mee ♥️
  4. Ria en pa:
    5 september 2018
    Tarzan en Jane en de 3 apen hebben het weer geflikt. Goed het relaas te lezen. Veel plezier. Pa
  5. Reinie Van van Dam:
    5 september 2018
    Ik vind het super stoer, zie het me zelf niet doen met mijn hoogte vrees! 😂🤣😂 Het idee alleen al.
    Geniet van jullie mooie reis, geef de kids een dikke knuffel.😍😘
  6. De Buuf:
    5 september 2018
    Haa leuk stuk. ..buuf en buufke ...super trots mag je zijn op jullie stoeren Monkeys...ha en jij bent zeker een knappe Jane buuf....wahaa toch niet om buufke te verleiden in roze string ...borstjes vooruit en lipjes getuit...van canopy gebruik gemaakt? Kan niet hoor in The Jungle...wahhhhaaaaaah
  7. Helma:
    5 september 2018
    Dapper hoor, genieten zoveel mogelijk 💪😍.