We hadden een plan....

24 september 2018 - Manuel Antonio, Quepos, Costa Rica

Nog 4 dagen en dan is het zo ver......Dan reizen we door naar Argentinië!

Ik heb echt oprecht nog geen idee wat daar ons plan zal worden.
De meeste mensen hebben toch op zijn minst wel een soort van idee, maar mijn plan is op dit moment nog gewoon een soort van, nou ja...er niet.
Uren heb ik inmiddels al op het internet zitten zoeken, maar ik kom er maar niet uit.

We hadden een plan.
Dat plan was: Laten we een auto gaan huren en van boven naar beneden het land door gaan crossen.
Dat was het plan toen ik mijn huiswerk nog niet had gedaan.
Nu UREN van lezen en zoeken later en vierkante ogen van naar het scherm turen, komen we tot de conclusie dat dit misschien toch niet de meest relaxte vorm van reizen is met 3 kinderen.
(Lees: Uren met die monsters op de achterbank elke dag en weinig plekken om te stoppen en even te chillen en slapen. Daarnaast lange afstanden met nix....Ugh)

Dus......Nu maar even een ander plan verzinnen.

Ach ja, alle tijd! We gaan pas over 4 dagen vliegen, moeten nog terug naar San Jose, (Ow ja, we zitten inmiddels weer in Manuel Antonio.... gewoon omdat het kan) We moeten nog naar Immigration en tussendoor een familie reünie van mijn Hubby en niet te vergeten.....Zijn B-day!
Like I said, we hebben ALLE tijd, alles Pura Vida.

Eerst maar even terug, maar waar ik gebleven was, onze reis naar San Jose!
Het heeft even geduurd, maar na 3 uur van bijna stilstaan en een reis van 8 uur, kwamen we uiteindelijk in ons hotel aan.
Hier hebben we 2 nachten geslapen en toen kregen we toch wel weer de kriebel om daar weer weg te gaan.
Maar waar naartoe?
Richting de Caribische kant dus echt niet, we hadden niet weer de behoefte om uren stil te staan, dus dat was geen optie.
Richting La Fortuna of Monteverde was ook geen optie, want je begrijpt dat de kinderen daar niet heen gaan zonder een nieuw avontuur van de Zipline!
Dus...Manuel Antonio, de pannenkoeken van Michiel en Jungle Villa it was.
En daar zitten we dan weer, heerlijk aan de bar, onszelf weer helemaal vol gevreten te chillen.
Een gevoel van thuis zit er bij ons alle 5 inmiddels wel ingebakken als we hier aankomen en verblijven.

Mocht je ooit naar Costa Rica gaan dan moet je echt even langs gaan!
Al is het alleen maar om de apen op zo een leuke manier te mogen ervaren, de gastvrijheid en de pannenkoeken!

www.junglevilla.com
(Zo en dan is nu het moment van reclame maken en spam weer voorbij! Whuahahaha, maar nee ik ben echt bloedserieus)

Morgen gaan we weer terug naar San Jose,
Eerst rustig wakker worden, een bananenpannenkoek met chocoladepasta eten en daarna, Vamos!
De volgende dag in de ochtend al vroeg naar Immigration, omdat we in de middag hebben afgesproken met de familie.
Mijn hubby is dan jarig, dus het zal een speciale dag worden.

De stakingen zijn hier nog steeds aan de gang en woensdag is iedereen weer opgeroepen voor een grote mars in het centrum.
Voor die tijd hoop ik dat we alles geregeld hebben bij instanties, want ik geloof niet dat ik dan in de stad wil zijn.

En dan donderdag.....ARGENTINIË!!

Laat vooral je suggesties weten onderaan, want ik heb inmiddels zo veel gezien en gelezen dat ik het niet meer weet.

Nu ga is snel muggenspray opspuiten,  want omdat ik er niet over schrijf, wil niet zeggen dat ze er niet zijn!
#diemuggentrekkenzichnixaanvanmijnsprayenprikkenergewoonlekkeroplos

1. Dais:
    24 september 2018
    Suc6, veel plezier jor van Harte , kindjes feli met jullie papa en joey feli met je Hubby
  2. Ria en pa:
    24 september 2018
    Spannend met Venezuela in het vooruitzicht. Een dikke knuffel van mij. Pa.
  3. Blondie:
    24 september 2018
    Woopwoop you can do it!!!!! Ik denk aan jullie
    Kusjes
  4. Reinie Van van Dam:
    24 september 2018
    Wel spannend, zo'n nieuw avontuur!
    Laat je muggen vriendjes maar lekker in Costa Rica.😂😂Ze gaan je vast missen! Dikke kus van ons.💋💋
  5. Vanessa:
    24 september 2018
    Van harte met je man en heel veel succes en vooral plezier met jullie aankomende nieuwe avontuur. 😘😘
  6. Tamara de Jong:
    25 september 2018
    Gefeliciteerd met je hubby!!! Have a save trip en enorm genieten van al het moois en nieuws wat jullie te wachten staat. 😘😘😘
  7. Helma:
    27 september 2018
    Van harte allemaal, en succes met zoeken. Ik ben sowieso een cultuurbarbaar dus op mij hoef je niet te rekenen 😎😂😂😂🙋‍♂️