EVEN EEN REACTIE OP AL DIE FUCKING PERFECTE #TRAVELFAMILYS

19 april 2019 - Sennan, Japan

Oh ja en dan nog even dit.....

(hahahahaha ik zit in een vliegtuig en negeer mijn kinderen, dus heb ALLE tijd om volledig loessoe te gaan op wat ik allemaal wel niet vind...😂😂😂😂)

Nu heb ik de afgelopen maanden aardig wat van die reizende gezinnen gevolgd op Instagram en ik word toch zo moe van al die positieve blije eieren!
Van die moeders die 1 en al in de GLORIA zijn met het reizen en moederschap.
PLEUR TOCH EFFE LEKKER OP JOH!
Ik weet niet aan wat voor drugs zij zitten, maar sterk spul moet het toch wel zijn!

Mijn kinderen zijn op zijn zachtst gezegd echt soms om gewoon niet uit te staan.
Regelmatig is er wel een ruzie, zijn ze boos of is er wel 1 aan het janken.
Ondankbaar kunnen ze ook zijn en als we dan ergens gaan eten wat ze ZOOOO lekker vinden, dan laten ze de helft van hun vreten staan.

Een leuk dagje weg, kan soms gewoon veranderen in een soort van HEL.

Echt, mijn kinderen kunnen mij echt laten janken op de meest onmogelijke momenten.
en dan vind ik ze echt even niet leuk!!!

Vol enthousiasme begon ik met het volgen van andere gezinnen die aan het reizen zijn.
Maar al gauw kwam ik er achter dat zij en ik geen match zijn.

Het enige wat ik heel de tijd lees is:

* Het is zo bijzonder om te zien hoe onze kinderen zich zelf ontwikkelen en hun eigen grenzen opzoeken
*** REALITEIT: MIJN KINDEREN ZOEKEN HEEL DE TIJD MIJN GRENZEN OP!!!!!

* Het is zo bijzonder om te zien hoe onze kinderen zo veel aan elkaar hebben en elkaar steeds opzoeken
*** REALITEIT: MIJN KINDEREN MAKEN BIJNA ALLEEN MAAR RUZIE MET ELKAAR EN KOTSEN ELKAAR AF EN TOE ECHT UIT

* Mijn kinderen leren zo ontzettend veel van deze reis en worden echt veel zelfstandiger
*** REALITEIT: ZE KUNNEN NU BIJNA MET HUN OGEN DICHT EEN DORP BOUWEN IN MINE CRAFT EN SPECIALISEREN ZICH TOT DESKUNDIGEN BIJ FORTNIGHT.
OH JA.... EN ZE BESTELLEN ZELFSTANDIG HUN DRANKJES….

En zo kan ik nog wel even doorgaan…

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd.
Inderdaad, ze worden wereldwijs, komen op plekken waar anderen alleen maar van dromen en de tijd die we als gezin samen doorbrengen is ONBETAALBAAR!!!!
We genieten van deze reis en zouden het zo weer doen!
Maar eerlijk is eerlijk, je wordt flink op de proef gesteld en bent behoorlijk op elkaar aangewezen.
Je beleeft hoogtepunten met elkaar, maar ook echt wel diepte punten.
Het maakt de band met elkaar sterker, maar ook de irritaties.....hahahaha

Ik overdrijf mijn verhaal dan ook extreem, maar dat is enkel en alleen omdat ik gewoon jeuk plekken krijg van al die rooskleurige verhalen van anderen mensen!!!!
Ik word zo fucking moe van al die mensen die doen alsof hun leven op reis zo fucking perfect is.
Doe gewoon even fucking normaal.
Waarom moet het allemaal zo spastisch overdreven perfect vertelt worden!?

JA REIZEN IS FANTASTISCH! EN JA REIZEN MET JE KINDEREN IS HELEMAAL BIJZONDER....
MAAR NEE!!!!!!!!!!!!!!!! HET IS NIET FUCKING PERFECT EN SOMS IS HET OOK GEWOON EVEN STOM.

kinderen zijn kinderen, waar ze ook zijn in de wereld.
En die veranderen nu echt niet ineens in voorbeeldige poppetjes omdat we aan het reizen zijn.
Nee, natuurlijk niet. ONMOGELIJK!
EN dat hoeft ook helemaal niet…..ze moeten zijn wie ze zijn, met hun leuke en minder leuke kanten.

Die hebben zij.....en die heb ik ook!

1. De Buuf:
    19 april 2019
    Helemaal mee een meis...ik heb daar inderdaad al heel vroeg mee te maken gehad sowieso in het "normale"..leven laat staan als wegaan reizen...haaaa...ne wij hebben al helemaal geen "gewone"..kinderen...en wij zijn al helemaal niet perfect...pretendeer ik ook zeker niet...we zijn met zijn vujfen wel knettergek de een nog gekker dan de ander...maar het is mijn gezin and I love them...maar zeker niet al the time....zeker niet als we aan het reizen waren..zijn...en wel fijn voor de gezinnen waar het wel allemaal wat makkelijker aua gedrag etc..gaat...maar bij ons niet...whaaahhhaaah het zij zo...miss u...geniet ondanks die drie wezens die je het liefst gratis bij een fles Gin...zou meegeven....of gratis thuis bij de koper afleveren...wahaaaaaaaj...oh men...
  2. Reinie Van van Dam:
    19 april 2019
    Nou, da's duidelijk!!😂🤣 Gelukkig is het nergens perfect. Je kunt niet meer dan je best doen. Dat was bij jullie vroeger ook hoor. Soms perfect, en soms strontvervelend! Maar...... het is wat je zegt. Je wil ze voor geen goud missen. ❤❤❤❤❤
  3. Ria en pa:
    19 april 2019
    Ha lieverds. Ik voel en ervaar soms die frustraties die jij meemaakt. Chapeau dat je het volhoudt. Ik ken mijn kleinkinderen weet dat ze aardig de grenzen van jullie kunnen overschrijden. Sterkte en bovenal veel plezier met jullie rezen.
    Knuffel van Ria en mij.
  4. Hans peter:
    22 april 2019
    Hoi mop je moet maar zo denken later zullen ze je dankbaar zijn om wat jullie ze allemaal geven en laten meemaken het is natuurlijk voor die kinderen ook niet makkelijk en beseffen niet wat jullie allemaal doen met ze en jullie zullen het zelf nooit vergeten wat jullie hun gegeven hebben
    Ik vind jullie fantastische mensen en lief voor jullie kinderen en probeer er nog van te genieten het jaar is al bijna op en dan begint jullie volgende avontuur alweer dikkkkkkke kus ons
  5. Diana Jansen-Keller:
    23 april 2019
    Deze link moest ik even aanklikken haha kan me er van alles bij voorstellen er is niet zoiets als perfecte kinderen enz enz wat jij zegt kinderen blijven kinderen waar dan ook en broers zussen pa en moe is in Nederland hetzelfde als waar dan ook. Maar ondanks dat geniet en blijf genieten en er komt echt een tijd dat ze gaan zeggen .... Weet je nog? En wat gaaf hè van onze ouders? Of zoals ik altijd zeg komt goed schatje 😂😘
  6. Helma:
    15 mei 2019
    Ik geloof dat het inderdaad niet altijd meevalt. Maar ze zijn allemaal hetzelfde of je nu een wereldreis maakt, of 2 weken spanje z ed maken je het leven soms erg ongemakkelijk 😱😭. Sterkte 🙋‍♀️😘😘