El Nido is voor ons El Nono

15 april 2019 - El Nido, Filipijnen

Malaysia was kort, maar krachtig.

We hebben een paar dagen in Kuala Lumpur doorgebracht in niets minder dan het Space Hotel. Whuahahaa je snapt wel dat dit voor de kinderen een fantastische ervaring was en ze sliepen dan ook maar al te graag allemaal in hun eigen space capsule.

Wat resulteerde in 3 ellendige rot nachten, omdat man lief en ik dus samen met onze dikke lijven bij elkaar lagen gedrukt in de laatste capsule.

Een family room heeft namelijk maar 4 capsules en anders slaap je op een slaapzaal.... Hahaha

Van Batu caves, Chinese tempel, waterval en apen tot de Twin Towers in the new city we hebben het allemaal gezien.

We hebben zelfs op 2 verschillende plaatsen touwtje gesprongen!!!! Okay ik moet bekennen, dit was nood gedwongen omdat we weg werden gestuurd bij onze eerste locatie....Hahahaha oeps!

Versleten begonnen we takke vroeg in de ochtend aan ons nieuwe avontuur op de Filipijnen.

We hadden een lange reis voor de boeg, van een uur reizen naar het vliegveld, tot 4 uur vliegen naar Manila waar we vervolgens een layover hadden van 6 uur om daarna Nog 1,5 uur te vliegen naar Palawan.... En NEE.... Toen waren we we Nog niet.... Toen was het nog 6 uur rijden 🙄🙄🙄

Dochterlief beroerd in de auto door alle bochten, kwamen we rond half 3 in de nacht aan in ons hostel waar de eerste stom dronken backpacks zich ALWEER aan het verzamelen waren.

Na 2 nachten hielden we het daar voor gezien... Geen warm water, geen airco, stomdronken mensen en heel veel muggen....ik moet toegeven, ik ben toch echt veel te oud voor deze onzin.

Dus.....door naar ons volgende verblijf.

Dat was het begin van ellende! Voedselvergiftiging!!!!!! Jezus, wat zijn we ziek geweest. 4 van de 5 waren beroerd. Op mijzelf na knapten de anderen snel op en toen ze allemaal beter waren ging nummer 5 ook!

De resulteerde in dat we onze reis niet verder konden voort zetten.

Dus het vliegtuig naar het volgende eiland ging weg zonder ons.....

Dag Leyte, dag Walvis haaien!!!!! Daar gaat mijn bucketlist dingetje.... Echt zo kut! En je snapt wel.... Nix is te annuleren, Dus daaaaaaag geld! Echt even een FML momentje.

El Nido is vooralsnog voor ons een echte El Nono!

Maargoed, accepteren en weer door gaan. Ik schiet er namelijk nix mee op om me ook hier over te moeten stressen.

Dus nu zitten we nog steeds in El Nido, voel ik me weer redelijk okay en gaan we morgen alsnog proberen een tourtje te doen..... Word vervolgd.....

Voor nu, Pura Vida Vanuit het extreem warme El Nido

(Even serieus, het is hier zo kapot heet dat ik gewoon rennend naar mijn kamer gegaan ben en ik de kamer nog niet in was en mijn jurk al had uitgegooid)

#numaarhopendatergeencamerasindeganghangen

Challaaaaaas

1. Reinie Van van Dam:
    15 april 2019
    Ik ben blij dat jullie je allemaal weer beter voelen. Nu maar weer genieten van alle mooie dingen. En van het zonnetje.🤣😂 Gelukkig komt hier ook het mooie weer er aan. Heerlijk!! Dikke kus.💋💋😘
  2. Daisy Hehalatu:
    16 april 2019
    Whaahahaha hebben ze wel mooie beeldmateriaal🤪